
Це вдалося завдяки тому, що у 2007 році Google став вуглецево-нейтральним: компанія зменшила кількість викидів та вкладала кошти у проєкти, які працювали над тим, як поглинути
вуглекислий газ.
“Це означає, що вуглецевий слід Google за весь час його існування дорівнює нулю. Ми раді бути першою великою компанією, яка це зробила”, — заявив виконавчий директор Google Сундар Пічаї.
Зараз компанія поєднує традиційні види енергії з відновлювальними, але до 2030 хоче, щоб її відділи по всьому світу перейшли на
“зелену” енергію. Так, щоб на опрацювання, зокрема, електронних листів
, запитів у пошуковику
, під час перегляду YouTube працювала відновлювальна енергія, без викидів вуглецю.
Інші великі технологічні компанії також взяли на себе зобов’язання щодо скорочення або припинення використання вуглецю:
у січні 2020 року Microsoft повідомила, що вкладе $1 млрд в розвиток технологій щодо усунення вуглецевого сліду і до 2030 року хоче досягти негативного рівня викиду вуглекислого газу;
у липні Apple заявила про намір до 2030 року досягти нульового рівня викидів вуглецю в усьому своєму бізнесі і ланцюжку поставок;
Amazon встановила собі таку мету до 2040 року.