Водневий поїзд

У німецькому Бремерферде, що в Нижній Саксонії, відбулася світова прем’єра першого водневого поїзда, який приступає до регулярних пасажирських перевезень.

 

На заході були присутні міністр економіки і транспорту Нижньої Саксонії, представники Міністерства транспорту Німеччини, залізничного оператора EVB. У присутності численних гостей і преси водневий поїзд Coradia iLint виробництва компанії Alstom прибув на станцію.

 

 

З 17 вересня цей і ще один аналогічний поїзд вводяться в комерційну експлуатацію і почнуть перевозити пасажирів на регулярній основі. Потяги курсуватимуть за маршрутом Куксхафен (на березі Північного моря) — Бремерхафен — Бремерферде — Букстехуде (в околицях Гамбурга). На даному приблизно 100-кілометровому напрямку водневі поїзда Coradia iLint повинні з часом замінити всі дизельні потяги, які тут експлуатріует компанія EVB.

 

 

Нові поїзди з низьким рівнем шуму і нульовим рівнем викидів вуглекислого газу здатні розвивати швидкість до 140 км / ч. Заправлятися вони будуть за допомогою мобільного водневої станції, яка буде знаходитися поруч зі станцією Бремерферде. Однієї заправки повинно буде вистачати для роботи протягом цілого дня або на 1000 км шляху. Стаціонарна заправна станція буде встановлена ​​після того, як Alstom поставить все 14 водневих поїздів, передбачених контрактом з Міністерством транспорту Нижньої Саксонії.

 

На даху Coradia iLint встановлена ​​цистерна з воднем, енергія якого перетворюється в електричний струм.

 

Нагадаємо, що в липні Coradia iLint був сертифікований і допущений для пасажирських перевезень в Німеччині. Раніше планувалося, що до регулярних перевезень поїзд приступить ще навесні 2018 року.

 

 

На сьогоднішньому заході гендиректор Alstom Анрі Пупар-Лафарж заявив, що запуск першого водневого поїзда є революцією в транспорті, а його компанія готова тепер до серійного виробництва таких машин.

 

Подібні поїзди привертають все більше уваги в усьому світі. Так, розглядає можливість покупки водневих поїздів канадський залізничний оператор приміського сполучення Go Transit. А австрійська компанія Zillertalbahn, що експлуатує залізницю в регіоні Тіроль, замовила п’ять водневих поїздів у Stadler. Але Stadler планує випустити прототип водневого поїзда для Zillertalbahn тільки до 2020 року.